008 steven gerrard -- c a p t a i n f a n t a s t i c

Textures

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 29/12/2009, 21:46

number 1 fan

Group:
;gerrard
Posts:
23,346
Location:
England

Status:


*Please Note None Of These Textures Belong To Me, I Have Found Them Saved To My Computer, Credit To Orignal Posters And Makers, If Any Are Owned By You, Please Pm Me And I Will Credit You Of Course.*

*100 X 100 Icons*

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image





image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image

*Click To Get Best View*



*Wallpaper And Blend Textures*

image image image image image

 
≈www  Top
Kira Gerrard
view post Posted on 29/12/2009, 23:46




oh ii love them :) so taking a few :) will post mine sometime tomorrow or thursday :) x
 
Top
view post Posted on 29/12/2009, 23:52

number 1 fan

Group:
;gerrard
Posts:
23,346
Location:
England

Status:


haha okiess, im going to try and find some more i have saved, my comp is madness i have things everywhere so need to sort it out and tidy it up

 
≈www  Top
Kira Gerrard
view post Posted on 30/12/2009, 00:05




lmao! ii have all mine saved on a memory stick lol x
 
Top
Kira Gerrard
view post Posted on 31/12/2009, 15:12




100x100 icon

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image



signatures/wallpapers

image image image image image image image image image image image image image image image image image image

 
Top
YassellGerrard
view post Posted on 31/12/2009, 16:05




nice textures :) I'll save some
 
Top
*Jadey*
view post Posted on 2/1/2010, 21:55




Nice texture i have hundreds somewhere LOL ill post mine 2 :lol:
 
Top
MrsGerrard<33
view post Posted on 2/1/2010, 22:04




i have 2 folders full of 100x100 icons :/ they have like 2000 icon sized textures in all together :|

& about 500 big textures, and i still end up usig the same old few.. haha
 
Top
*Jadey*
view post Posted on 2/1/2010, 22:07




ahaha yeah i have my favourites LOL they are in thier own folder LOL and the rest well they are just there :lol: Ill post them when they have loaded onto my mem stick :D
 
Top
MrsGerrard<33
view post Posted on 2/1/2010, 22:13




haha! im not that back yet :lol:

i am using more textures tho or making my own if i can be assed
 
Top
*Jadey*
view post Posted on 2/1/2010, 22:20




:lol: yeah i cant be bothered to make my own LOL!!! too much hard work :lol:

Icon Textures

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image

Please credit original owners these are not mine thank you :)

 
Top
Kira Gerrard
view post Posted on 2/1/2010, 22:22




oh wow ii love them :) x
 
Top
MrsGerrard<33
view post Posted on 2/1/2010, 22:26




i have the last set :lol:
 
Top
*Jadey*
view post Posted on 2/1/2010, 22:28




ahaha im not shocked grace LOL :lol: thanks kira
 
Top
MrsGerrard<33
view post Posted on 2/1/2010, 22:53




lmao :lol:i think i have the big ones aswell
 
Top
55 replies since 29/12/2009, 21:46   495 views
  Share